طب سوزنی شیراز

طب سوزنی تکنیک تخصصی است که امروزه برای درمان و یا کنترل بسیاری از بیماری ها انجام می گردد. طب سوزنی که توسط متخصص فیزیوتراپیست انجام می شود تحت عنوان طب سوزن خشک نامیده می شود. مزیت انجام این تکنیک نسبت به سایر روش های درمانی این است که هیچ دارویی وارد بدن نشده و بنابراین عوارض دارویی برای فرد به جای نمی گذارد. انجام طب سوزن خشک به دلیل عمقی بودن سوزن های مخصوص، مستقیم وارد ناحیه ی دارای اختلال شده و گرفتگی و گیر افتادگی آن ناحیه را از بین می برد، خونرسانی به منطقه را افزایش داده، عصب های منطقه را تحریک می کند و باعث تقویت عضلات ضعیف می شود. به علاوه انجام این روش با تاثیر روی کلاژن سازی پوست باعث شفافیت پوست، افزایش تنفس پوستی و کاهش و پیشگیری چین و چروک می شود.

سوزن های استفاده شده در کلینیک سیناطب کاملا استریل بوده و حتی برای خود فرد فقط یکبار استفاده می شود و پس از مصرف دور انداخته شده و در جلسه ی آینده مجددا سوزن استریل استفاده می شود.

به دلیل قطربسیار نازک سوزن ها این تکنیک اصلا دردناک نمی باشد و حتی کسانیکه از تزریق آمپول ترس بسیاری دارند پس از یکبار انجام این درمان مجددا برای جلسه ی بعد مراجعه کرده و راضی هستند.

با توجه به عوارض آمپول هایی که امروزه به خصوص در مفاصل تزریق می شود و باعث پوکی استخوان، تخریب تدریجی بافت های مفصلی و تاندون ها می شود، انجام طب سوزن خشک اگر توسط متخصص فیزیوتراپیست انجام شود، هیچ عوارضی نداشته ( فقط در برخی موارد ایجاد کبودی بسیارمختصر که از بین می رود) و درمانی کاملا ایمن است که توسط آن به داخل بدن می توان دسترسی داشت.   

این نوشته در طب سوزنی, طب سوزنی شیراز ارسال و , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.