متخصص پوکی استخوان در شیراز

کلینیک تخصصی سینا طب دارای تعداد بسیار زیادی متخصص در زمینه های مختلف به خصوص پوکی استخوان می باشد ،  در صورتی که نیاز به درمان قطعی پوکی استخوان دارید به کلینیک ما مراجعه نمایید

 

پوکی استخوان

پروسه ی پوکی استخوان از سنین 25 سالگی آغاز می گردد و در خانم ها از 45 سالگی و در آقایان از 55 سالگی شدت پیدا می کند.

عوامل زیادی در افزایش پوکی استخوان نقش دارد از جمله: سن، ژنتیک، تغییرات هورمونی ( مثلا در دوران یائسگی یا در زمان استرس)، فعالیت بدنی، تغذیه، آب و هوا، جنسیت، مصرف برخی داروها و رنگ پوست.

ورزش و فعالیت بدنی مناسب، دریافت میزان کافی کلسیم و ویتامین  D می تواند پوکی اسنخوان را به حداقل رسانده و برای سال ها به تاخیر بیاندازد.

پوکی استخوان بسیار با اهمیت است چراکه از آن به عنوان بیماری خاموش نام برده می شود زیرا به مرور زمان اتفاق افتاده و پیش می رود بدون اینکه فرد متوجه شود.

شکستگی، درد مبهم و کلی، ساییدگی و ضعف از عوارض پوکی استخوان است. این بیماری اگر بیشتر شود خطرناک بوده و منجر به ناتوانی فرد می گردد.

طی چند سال اخیر دانشمندان موفق به ساخت دستگاه مگنت ( مگنوتراپی یا مغناطیس درمانی) شدند، جریان مغتاطیسی در این دستگاه قادر است به راحتی از بافت های بدن عبور کند و باعث ترمیم بافت ها و افزایش تراکم استخوان می گردد.

امروزه مگنت درمانی شیوه ی نوین درمان در ترمیم رباط های آسیب دیده، پوکی استخوان و حتی جوش خوردن استخوان در مواقع شکستگی می باشد.

مگنت درمانی روشی پیشرفته و بی خطر بوده که در این روش اطراف بافت یک حوزه ی مغناطیسی ایجاد می شود که در ترمیم سلول های آسیب دیده ی غضروف،استخوان و رباط ها می شود.

حتی در بیماران مبتلا به ام اس MS مگنت تراپی باعث افزایش سطح انرژی بیماران و طول عمر می گردد.

علاوه بر افزایش تراکم استخوان توسط مگنت تراپی تاثیرات این درمان در موارد زیر نیز به اثبات رسیده است:

  • آرتروز مفاصل و ستون فقرات
  • اختلالات گردش خون
  • نوروپاتی دیابت
  • ضعف سیستم ایمنی
  • روماتیسم مفصلی
  • ترک و شکستگی استخوان
  • خسنگی، استرس و بی خوابی

دکتر پوکی استخوان شیراز

پوکی استخوان در شیراز

کلینیک درمان پوکی استخوان در شیراز

درمان پوکی استخوان در زنان شیراز

درمان پوکی استخوان با داروهای گیاهی در شیراز
درمان پوکی استخوان در طب سنتی شدید در شیراز
این نوشته در پوکی استخوان شیراز ارسال و , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.