پوکی استخوان در شیراز ” فارس “

فیزیوتراپی سیناطب خدمات خود را تمام شیراز بزرگ ارائه می دهد پس همین حالا به ما مراجعه کنید .

پروسه ی پوکی استخوان از سنین 25 سالگی آغاز می گردد و در خانم ها از 45 سالگی و در آقایان از 55 سالگی شدت پیدا می کند.

عوامل زیادی در افزایش پوکی استخوان نقش دارد از جمله: سن، ژنتیک، تغییرات هورمونی ( مثلا در دوران یائسگی یا در زمان استرس)، فعالیت بدنی، تغذیه، آب و هوا، جنسیت، مصرف برخی داروها و رنگ پوست.

ورزش و فعالیت بدنی مناسب، دریافت میزان کافی کلسیم و ویتامین  D می تواند پوکی اسنخوان را به حداقل رسانده و برای سال ها به تاخیر بیاندازد.

پوکی استخوان بسیار با اهمیت است چراکه از آن به عنوان بیماری خاموش نام برده می شود زیرا به مرور زمان اتفاق افتاده و پیش می رود بدون اینکه فرد متوجه شود.

شکستگی، درد مبهم و کلی، ساییدگی و ضعف از عوارض پوکی استخوان است. این بیماری اگر بیشتر شود خطرناک بوده و منجر به ناتوانی فرد می گردد.

طی چند سال اخیر دانشمندان موفق به ساخت دستگاه مگنت ( مگنوتراپی یا مغناطیس درمانی) شدند، جریان مغتاطیسی در این دستگاه قادر است به راحتی از بافت های بدن عبور کند و باعث ترمیم بافت ها و افزایش تراکم استخوان می گردد.

امروزه مگنت درمانی شیوه ی نوین درمان در ترمیم رباط های آسیب دیده، پوکی استخوان و حتی جوش خوردن استخوان در مواقع شکستگی می باشد.

مگنت درمانی روشی پیشرفته و بی خطر بوده که در این روش اطراف بافت یک حوزه ی مغناطیسی ایجاد می شود که در ترمیم سلول های آسیب دیده ی غضروف،استخوان و رباط ها می شود.

حتی در بیماران مبتلا به ام اس MS مگنت تراپی باعث افزایش سطح انرژی بیماران و طول عمر می گردد.

علاوه بر افزایش تراکم استخوان توسط مگنت تراپی تاثیرات این درمان در موارد زیر نیز به اثبات رسیده است:

  • آرتروز مفاصل و ستون فقرات
  • اختلالات گردش خون
  • نوروپاتی دیابت
  • ضعف سیستم ایمنی
  • روماتیسم مفصلی
  • ترک و شکستگی استخوان
  • خسنگی، استرس و بی خوابی 

درمان پوکی استخوان شیراز

پوکی استخوان در شیراز

کلینیک درمان پوکی استخوان در شیراز

درمان پوکی استخوان در زنان شیراز

این نوشته در پوکی استخوان شیراز ارسال و , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.